Lucka 18

Dagens lucka nummer 18 innehåller en enkel påminnelse, kanske till och med en upplysning för vissa, vad vet jag. Jag tycker mig känna att klimatet är hårdare och kallare för feminister idag än på länge, det är något som får försvaras hårt i vissa lägen. Tyvärr när jag tycker det är så självklart.

Är just nu fullpropppad
efter adventsfika i goda vänners lag och tänker att såhär på söndagskvällen så får det bli något lättsmält. Så här följer det föga revolutionerande men ack så viktiga:


Bild från www.northernsun.scom


Sagt av Cheris Kramarae.


Så om ni någon gång stöter på motstånd eller tveksamhet så är detta en väldigt enkel sak att lägga fram. Det kan inte bli tydligare än så.


God afton!

//Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0