Lucka 4

Brukar gilla att vara arg, samlar ofta kraft från min ilska och mer kommer att visa sig här, jag lovar.

Men i Lucka 4 så finns ingen ilska utan min tacksamhet och glädje över de vänner jag har omkring mig. Pepp, stöttning, bra diskussioner och samtal värmer mig i själen. Värmer mig i hjärtat och får min puls att slå lite långsammare. Mitt perspektiv kan vidgas och jag får vara arg, ledsen, barnslig eller vilken känsla jag nu vill ikläda mig. Jag behöver inte förställa mig eller känna prestationskrav. Jag får vara mig själv och även om jag inte alltid är nöjd med det så är det rätt gott att få släppa ut magen och bara vara en stund.

Utan systerskapet skulle jag bli galen.





Bild lånad från a girl's guide to taking over the world på facebook.




//Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0